вторник, 22 май 2018 г.

Годишни награди за кулинарни блогове на Блоговодител за 2017 г. *** 19.05.2018 г.


Благодаря на Илиян Димитров и Иво Станков за оказаната чест да бъда номинирана в Годишните награди на кулинарни блогове за 2017 г.
За мен беше удоволствие да присъствам на четвъртата Церемония по връчване на наградите на Блоговодител.
Усещането,което изпитах на тази среща остава в сърцето за цял живот!

Благодаря на Анета Черкезова от Кулинарен дом , Ради Бичева от Подправено с любов , Елица Сърбева от Cake and Pancake , Десислава Кирова от Тортичка и Соня Серафимова от Светът на Сончето за готината компанията,споделената емоция,сладките приказки и взаимоотношенията,които от фейсбук комуникация се превръщат в истинско приятелство.Момичета,големите сте сладурани и нямам търпение да се видим отново. :)

 Благодаря на всички блогъри,с които се запознах за милото и топло отношение. Първа ме посрещна лъчезарната Здравка Николова - Зиче от Черпак с мерак .Страхотна жена и изключителен кулинар.Най-сетне успях да прегърна и да видя на живо усмивките на прекрасните София Йотова от Foodie Boulevard  и Люси Евтимова от Lussi`s World of Artcraft :) Успях да си побъбря и със сладката Даниела Ламбова от Dani`s Cookings , Татяна Димитрова от На вкусен път с Татяна , Ваня Филипова от Culinary with me , Катерина Рангелова от Sugarmouse ,Таня Донева от  Вкусното ми Хоби със Страст и Любов ,Любка Гечева от Само за гладни Илиана Николова от Щъркелово грездо , Пепа Стоева от Храна за моите канибали и др.

Отново честито на всички призьори.За мен беше чест да бъда част от журито тази година.
Благодаря на всеки дал гласа си за Манджичките на Jolie.Не бях сред отличените,но по пътя ,който извървях срещнах толкова много хора,които ме подкрепят и вярват в моето вкусно начинание,че тяхното доверие ме радва достатъчно,за да се чувствам победител всеки ден.От самото начало бях наясно,че блог на една година не може по никакъв начин да се мери с тези от преди десет и това ми дава стимул да се уча и да покажа какво мога още.

Благодаря на всички спонсори и партньори на събитието за незабравимото преживяване и чудесните подаръци.

До нови срещи! ;)



























Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Най-четени рецепти последните 7 дни